Tuff-tuff

Jag har inte alls lika ont i magen idag, men jag kommer ta det lugnt så att det inte kommer tillbaka igen. Det har jag ingen som helst lust med.
Martin väckte mig förut när han vaknade, skönt. Så startade vi tvn och kollade lite på den innan vi fixade något att äta och så satte vi oss vid datorn. Han spelade lite innan han nu stack till tandläkaren.
Så nu så ska jag bara stanna hemma hos honom och vänta på att han kommer hem igen. Så nu är det min tur att spela lite tuff-tuff spel. Hihi.
Jag har träningsverk i armarna. Yes! Då kanske musklerna kommer dit någongång. Haha.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: McFly heter jag där

2010-11-18 @ 12:25:07
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se