Home sweet home

Jag kom precis hem, vi fick sluta lite tidigare idag än vad vi brukar göra. Jätteskönt. Den var mysigt att cykla hem med sin nya varma röda jacka som mamma och jag köpte i torsdags. Den är hur mysig som helst.
Det blev inte att hämta min påse hos älsklingen nu, för han var inte hemma och jag ville mest träffa honom bara. Men så blev det inte. Jag hämtar väl den senare eller så tar jag den imorgon.
Vad jag ska göra nu, det vet jag inte. Men en sak vet jag, jag har knäppa djur här hemma. Det får avsluta mitt inlägg för denna gången.

1 2
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se