Orkar inte mer!

Inget går som planerat idag! Det är hemskt. Vill inte mer. För redovisningen gick åt helvete rent ut sagt. Och sen så när man kommer hem och allt så får man reda på att Filip inte kunde komma hit. Men förstår varför. Så det är ingen fara med det. Men sen så har jag bara varit helt deppig hela kvällen och bara suttit och nötat The Sims. Vilket liv jag måste ha. Pernilla kunde inte heller vara för hon var tvungen att åka hem och ta hand om sina hästar. Men men... Vill inte mer helt enkelt. Allt idag har gått fel och vad kommer att gå fel härnäst? Jo, jag vet. Tv'n funkar inte! Så jag kan inte kolla på säsongsstarten av Dr. House heller! Får kolla på reprisen imorgon på datorn när jag kommer hem från skolan.

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se