Svenska - Deckarskrivning

Tvingade mig upp ur sängen och bort till bussen idag. Ville inte ligga hemma och göra ingenting alls. Är hellre i skolan då. Tog med mig boken som jag har läst några sidor i. Nattfåk. Bra bok än så länge. Fattar inte mycket men ändå. Thihi.
Satte mig i ett grupprum och Filip och Moberg kom in och satte sig med mig. Men Moberg försvann snabbt igen och jag gick upp för att köpa te. Gott. Dum nog så råkade jag knuffa igen dörren innan jag gick upp, så den låstes. Tur nog så kom Henrik Rydström och låste upp dörren åt mig och jag gick in och skrev. Eller skrev inte för jag kom inte på något. Så jag satt och läste lite och kollade på vad Filip höll på med på datorn. Inget intressant just då.
Kom på vad jag skulle skriva om och då verkligen skrev jag på. Min fantasi kom verkligen fram då. Skrev nog nästan 20 sidor. Nästan 5 häften. Sen så fick jag sån skrivkramp att jag inte ens kunde hålla i pennan så jag gav mig och lämnade in den oklar. Kopierade att jag hade skrivit och så gick vi och åt.

Pösssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se