Jag måste, jag vill, jag ska!

Nu måste jag verkligen åka in och lämna min dator så att jag kan använda mitt photoshop. Jag saknar det, jag vill använda det. Det är väl ungefär det jag gör när jag sitter vid datorn i vanliga fall. Bara för att det är kul och att jag gillar det.
Imorgon eller i övermorgon åker datorn in till skolan. Så att jag kan hämta den dagen efter på min lunch. Ååååh, jag saknar det.

R.I.P Photoshop CS3 <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se