Skolan börjar :)

Shit, va nervös jag var idag och igår. I morse så vaknade jag vid halv 9 så jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för dagen. Men jag började ju inte förän 11.30. Så jag var hemma och tröttade ut mamma på mitt tjat om att jag skulle dö innan jag ens kom dit eller att jag skulle bli tagen som fjortis eller nåt sånt. Eller om jag skulle snubbla igen, fast inte på en boll den här gången. Men hur som helst så kom jag faktiskt iväg och jag var inte bara lite tidig heller. Var framme vid 11.00 typ. Så jag gick in och satte mig i soffan och väntade. Så kollade jag på alla andra som redan hade börjat. Sen så ringde Emma så jag gick ut och pratade med henne en stund innan jag la på igen. Precis efter så va det en tjej som frågade om jag skulle gå Idrott o hälsa, och då svarade jag ju ja, såklart. Så vi började snacka och så. Moa. Det kommer jag ihåg nu. Vi lärde känna varandra och till slut så kom hennes kompis som också skulle gå där. Kommer inte ihåg namnet, tyvärr. Men vi gick sedan in och satte oss och då började allt folk att komma.
Sen vid halv 12 så började vi och vi gick bort till våran sal, Lillebror. Vi lyssnade på en massa info och några lärare och så kom och berättade lite.
Sen så fick vi lite saker, penna, block och en massa papper. Så gjorde vi ett upprop och vi fick berätta lite, vad vi hette, vilken inriktning vi valt och om vi tränade i ett lag/förening. Det var så pinsamt. Sen var det dags för att prova träningskläder. Kul. Vi hade faktiskt jättekul idag. Ville nästan inte gå hem igen.
Men hur som helst så slutade vi och Moa följde med mig på stan för att leta jeansleggings, men jag hittade inga fina som jag gillade. Så vi gick till stationen och åkte hem.
Men på vägen hem så korsade Sofia vägen för bussen så jag hoppade av och gick en bit med hemme. Sen så träffade vi Ida och vi snackade en liten stund innan dom gick in till stan och jag satte mig på bussen hem igen.
När jag kom hem så åt jag lite och fyllde i lite papper som ska lämnas imorgon.
Alltså har min dag varit hemsk men ändå jätterolig :)
Så snart ska jag väl göra mig iordning för natten så att jag hinner sova nåt alls inatt. Måste ju hinna duscha och så innan jag tar bussen in vid kvart i 8.

Pösssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se