Första dagen i Helsingbog

Idag så har man bara åkt bil från Kalmar till Helsingborg för att vi ska vara här till på Måndag. Så när vi åkte så somnade jag i bilen och hade nästan högsta volym på MP3'n och dom andra i bilen va inte så glada på mig, men vad skulle jag göra? Jag sov ju xD Sen så när jag vaknade så va vi vid campingen och alla hade gått dit där man checkar inte så jag var ensam i bilen och visste inte ens vart jag var. Kul. Men så såg jag att jag hade fått några sms från Masoud och jag svarade på dom men en gång så att han inte behövde oroa sig för mig. Så när vi hade checkat in och så, så började det och regna när vi skulle sätta upp förtältet till husvagnen. Men vi blev klara innan det började ösa ner. Så åt vi lite och sen så kom tårtan fram eftersom Linus fyllde år idag. Det hade jag glömt bort. Duktigt Emelie. Men han hade fått en motorbåt, en radiostyrd en. När vi hade ätit tårtan så skulle vi åka iväg till RixFM Festivalen och väl där så fanns det nästan bara fjortisar och drickande ungdomar. Hoppas det inte är så när det är i Kalmar om två veckor.Hoppas det inte regnar då heller för det var bara en massa paraplyn man såg typ. Först så va det ju Ramsells och dom va bra och sjöng några låtar. Efter det så var det Kim. Underbara Kim som Melanie inte ens visste vem det va :O Han va jättebra och jag fick några bra bilder på honom med, Det va inte heller tyst i publiken. Det lät inte bara lite heller xD Jag lät inget (a). Därefter så va det dags för Velvet och hon va jättebra och hade jättefina kläder på sig. Sen så var det dags för Style och dom va faktiskt bra. Bättre än va jag trodde i alla fall. Kunde ju deras låtar så jag sjöng såklart med dom. Så var det dags för Janet och hon va bättre i verkligheten än på radion måste jag bara få säga om henne. Hon va jättebra. Sen va det dags för BWO.... Vad ska jag kommentera om dom då? Jooo, BÖGAR! Ni ska bara få se en fin bild på honom som kommer när jag kommer hem. Asså, är han eller är han inte bög? Tror han är det faktiskt. Men fotade lite bilder på dom till mamma. Star Pilots! Jaaaa! Dom hade inte världens snyggaste kläder på sig men whatever liksom. Tycker dom är så bra i alla fall! Dom var sist ut och då var det verkligen inte tyst heller. Alla fjortisar och fulla och halvfulla tonåringar bara skrek för att dom skulle kolla på dom. Usch. Men jag tykcer dom är bra. Sen så va det slut och på typ 5 min så va det tomt vid platsen och alla va utspridda. Vi såg nåt jättekul i vattnet. Man kunde vara i en platsboll, stor då. Och bara springa i vattnet. Såg kul ut men jag skulle aldrig göra det själv. Sen så gick vi och vi såg en jätteläskig bil. Den kunde vika upp dörrarna och allt typ. Bild kommer. Sen så kom vi dit där Star Pilots signerade och jag och Linus blev med på bilder som pappa tog när vi va med 2 av dom på 2 olika foton. Sen så gick vi raka vägen mot bilen och åkte hem. Så nu har jag ätit lite och gjort mig i ordning för natten. Smsar lite med Masoud också såklart.

Pösssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se