Larz Kristerz

Idag, torsdag (vi säger det eftersom det va torsdag då), så åkte jag och familjen in till stan och kollade på Svensktoppen Nästa och därefter så va det dags för Larz Kristerz, inte för att jag bryr mig men i alla fall. Det va lite "kul" att kolla på dom eftersom dom bara stod och snakade hela tiden och nästan aldrig sjöng xD Så träffade jag Jessica också. Det va jättekul.

Larz Kristerz
Larz Kristerz.

Pössssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se