Wihoooo!

Nu är snart alltingen i ordning här hemma. Det känns såååå skönt att det är klart och att jag har typ världens största säng, har en 160 bred säng. Ååååh, vad skönt det är att sova i den! Men det är väldigt ensamt att sova själv. Hehe. Dock så ligger det en massa saker på mitt golv som jag inte redigt vet vart jag ska lägga undan någonstans ännu... Men allt hittar väl snart sin plats, hopaps jag.
Mitt rum är det finaste, när jag har plockat undan och städat klart. Och fått upp hyllorna på väggen.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mathilda :)

Miss u :o

2010-08-23 @ 18:05:27
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se