Boring day

Idag så har man faktiskt inte gjort mycket alls. Åkte till skolan med Melanie, vi åkte samma buss och vi missade 6 bussar som bara åkte förbi oss. Så vi fick vänta 5min på att den andra bussen skulle komma.
I skolan så var det bara att byta busskort och sen gå ner och ha sin styrketräning med några i klassen. Vi gjorde några nya övningar. Några i slutet som jag fick ont i ryggen av, dom skippade jag. Jag pratade med Ola och han skulle fixa några bra ryggövningar till mig tills på torsdag. Hoppas han kommer ihåg det bara.
Sen så hade jag rast i en evighet kändes det som. Usch. Från halv 10 till kvart över 12. Då kollade jag på film, duschade, åt och bara gick runt och gjorde ingenting.
Sen så var det matte och vi fick rast det första vi gjorde på lektionen, i ca 45min fick vi rast. Så jag började vid 1. Då gick vi igenom nationella provet som vi gjorde innan lovet och det gick väl okej. Efter genomgången så skulle vi prata individuelt med läraren och jag valde att snacka sist med honom för jag hade ändå inget annat för mig. Så jag kollade på en film och väntade på att alla andra skulle bli klara. Hihi.
Snacket gick väl bra. Men skulle kunnat vara bättre. Usch. Men iallafall.
Så nu sitter man hemma och har ätit hamburgare med pommes. Jättegott.

Har allmänt tråkigt. Kom på något åt mig som jag kan göra.

Pösssssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Survivor

Tack så mycket!.. Aldrig bloggat på blogg.se förut. Har en annan blogg annars. Men valt att börja skriva om det jag vart med om. Så då blev de blogg.se, dock anonymt!!

2010-01-11 @ 18:55:14
URL: http://keeponsurvivin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se