Delade med Busan

Vaknade för ungefär 30minuter sen och då gick jag upp och åt en banan och drack lite vatten. Bella (våran kanine) och jag delade på bananen. Först fick hon äta nästan halva innan jag började äta och sen en stund efter så hade jag den sista biten i munnen och då kom hon fram och åt ur munnen på mig, mysigt. Guuuud, vad kaninen smaskar när hon äter banan. Hahaha! Hördes genom hela huset. Tihii.
Nu ska jag nog klä på mig och fixa mig hade jag tänkt iallafall.

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, det är så gulligt när kaniner äter kanin :D Dom bara smaskar ^^

2010-01-17 @ 15:51:01
URL: http://sannns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se