God Night

Nu har man duschat igen och fönat håret och fixat allt sånt. Så nu ska jag bara lägga mig i sängen och sova. Eller jag ska kanske kolla på en film innan. Får se hur jag gör. Mitt hår ser ut som en fjortis hår. Hahaha! Långt, platt, fluffigt och det bara ser ut så. Men det är fint. Det ända som saknas är att det är lite vågigt.
Men nu ska jag lägga mig i sängen med datorn iallafall.

Pössssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se