Mig? Med en bok?

Nu hade jag tänkt att läsa lite i boken som mamma läste ut på två dagar och som är nästan 400 sidor lång. Liksom. Good Luck. Mig? Med en bok? I händerna? Hahaha! Måste allvarligt vara ett skämt. Men den boken har jag velat läsa länge. Så nu har jag chansen. Och nu ska jag läsa den också.
Ska iallafall försöka läsa minst 20 sidor. Det är inget för vissa. Men jag har inte läst en bok på.... hum... ett par år? Vet inte. Men det var jättelängesen jag läste en bok. Kan inte läsa böcker. Verkligen inte. Det är tråkigt.
Denna boken tycker jag verkar bra så nu ska jag läsa iställer för att sitta framför en fyrkantig skärm och bara glo in i den.
Vi hörs sen efter att jag läst en stund. Boken heter Nattfåk och är skriven av Johan Theorin. Han har skrivit många bra böcker, sägs det. Jag själv har ingen aning. Eftersom jag aldrig läser. Men nu ska jag verkligen gå.

Pösssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Jag kan inte läsa böcker.. Har aldrig tid känns det som :p

2010-01-05 @ 16:47:51
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:HAHAHAHAHA asg* han kanske bara gör så för att jag ska känna mig bra :O oohohohoh ;D

2010-01-05 @ 16:59:36
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Jaa ! Även kan det vara en bra bok men kommer inte igenom den iaf :p

2010-01-05 @ 17:06:20
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: mathilda ((:

sv: Thiih, nu kommer ett svar du ska älska med heder o samveta som prästen en gång sade till Jesus! Nu som sagt min lilla vän ska jag ta med dig till sagolandet, gudarnarsland, mittland, kungesland o kalkonernasland...harlkar mig nu åter till saken! Jo det var sådär det började, i en djup skog? eller varför djup...tror det var en äng? med träd...aja sak samma, så var det såhär att prästen var dum nog o vilja bli präst. liksom man tjänar inte ett skit, ode gjorde inte vi heller :'( men det var rätt kul där ändå, liksom vi käkade hummer en gång. det var gott! men det var rosa, o den ska ju vara röd liksom...det blev lite läskigt. tror den är röd? men orkar inte söka på det :D

O du som gillar o läsa så mkt, nu får du allt bita i det sura äpplet :D eller sött? kanske är salt? det kanske är LAKRISSMAK? faen vad det hade varit gott hörru. ja men nu drog jag ut på tiden? eller har du tidtagar ur? SPIONERAR DU PÅ MIG? FBI? LEVAR DU I USA? nu...är detta läskigt, o sätter punkt åter igen.



PUNKT.

2010-01-05 @ 21:14:27
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: mathilda ((:

sv: Haddu, tyckte du att det var fyndigt sagt? VA VA? Joooo men ey, jag var ju på balen med en hummer? Det är ju klart, fast det var stekt, så den var ju lika het som jag! Så vi ägde ju på dansgolvet inne på Palace den torsdag 14 december 1945. Men ey? Det var ju då andravärldskriget tog slut...happ, var jag med i kriget nu också? Jag borde köpa en bok om mig själv liksom, tänk fall jag är Hit...s barn? OMFG. Detta får ju faen bara inte vara sant, vad ska jag göra nu, måste jag byta namn? FLY HÄR IFRÅN? :o

Nej nu...nuu....vad händer nu? Fast yooh, jag slipper ju skollaan eyy, o nu är jag hiphoppare, eyy mannen! hahaah, nejdå! jag är mathilda, liksom mathilda stylleee, ey mannen ;)

är du en man? WTF, hummm du är nog en FBI spion trots allt....känner jag dig då? :O:O



PUNKT FÖR E554675675676343R3213252354 GÅNGEN.

2010-01-05 @ 21:57:17
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se