Min dag = KATASTROF SVENSKA!

Idag har man bara varit ute och fotat och varit inne och fotat lite. Jättekul. Var ensam hemma ett tag också. Då passade jag på att gosa med kaninen och göra lite andra saker. Skulle städat idag men det gjort jag inte. Det är så sjukt tråkigt. Har också bytt om några gånger. Hahaha! Vet inte varför, men kände bara för det kan man säga.
Sen så har jag bara suttit vid datorn och svarat på kommentarer och chattat
Spelade också Cluedo två gånger med mamma, pappa och Linus. Första gången skrev jag om förut. Andra gången vi spelade på vann pappa igen. Hahaha! Måste lära mig hans knep.
Nu har Timmy hjälp mig att fixa ett program till datorn så att jag kan kolla på mina filmer som jag fixat som jag inte kunde kolla på innan... Tråkigt nog. Men nu är det klart. Jippie!
Åt också tacos innan Timmy hjälpte mig. Men stunden innan var ju verkligen bäst. Hahaha! Min svenska. Hahaha! Inget att snacka om. Ni får bara läsa det om ni orkar.

Emelie:
näe, Linus fick de i julklapp =D
de ä inte kul, men ändå så jävla skoj =D
Timmy:
hahahah xD
Emelie:
(Y)
Timmy:
vetu vad du sa nyss? xD
Emelie:
näe?
Timmey:
det är inte kul, men de är ändå så jävla kul =D
XD
Emelie:
hahahhahaha xD
(Y)
men hallå?! :O
Timmy:
hahaha svenskan xD
Emelie:
kan jue va så :O
hahahah xD
okej, de e skitskoj =D
Timmy:
kanske skulle sagt. de är ganska barnsligt men ändå roande? xD
eller nått xD
Emelie:
hahahhaha xD
de e inte barnsligt :O
de e från 9 år =D
Timmy:
eller, de är ganska tråkigt. men de har sina stunder xD
Emelie:
hahahah xD
men ja xD
ja har fattat xD
hhahaha xD
ja e trög :O
hahahah ;D
o bäst på svenska (o engelska)
Timmy:
nedå <3
Emelie:
hahahah xD
Timmy:
me 2
jag är så sjukt kass xD
Emelie:
samma här =D
hahaha xD
Timmy:
fan lärarna tror ju att jag har dyslexi xD
Emelie:
hahahahahhah xD
men ja hittade mördaren nyss ;)
Vivi Vit förgiftade Viktor Plommon i biosalongen =D
Timmy:
haha okej xD
Emelie:
jaaa =D xD
nu väntar ja bara på att köttfärsen till tacosen ska bli klar =D
de gissas (Y)
men de som dissas e att vi inte har nån majs :O
Timmy:
hahaha asså xD
de gissas? xD
gillas kanske? xD
RIMMARN!!
Emelie:
hahahahahahah xD
de va inte meningen :O
Timmy:
hahahhahah XD
Emelie:
hahahahah xD
de e nån fel på mig :O
för ja e fan inte frisk :O
Timmy:
filosofen är i full fart xD
Emelie:
hahahahaha xD
men vaddå? :O
jag löste ett mord nyss!
de tog slut på mina hjärnceller :O
Timmy:
hahahaa
Emelie:
ja e fan dum i huvudet.. ._.
de gillas =D (Y)
Timmy:
hahaha xD
Emelie:
=D
Timmy:
sluta nu :P
Emelie:
men ja tycker de e posetivt o va dum i huvudet =D
när de gäller mig (Y)
eftersom de e sanningen **
du har väl själv märkt de nu? :O
Timmy:
näe de har jag inte :O
Emelie:
:O
vem har du snackat med då? :O
inte mig tydligen....! :O
Timmy:
:O
jag vet inte :O
en apa?
Emelie:
mitt monster :O
Timmey:
ett spöke? :O
Emelie:
antagligen :O
scary :S
Timmy:
en Emelie? :O
haha
Emelie:
tror ja inte :O
hahahahahahahahahaha xD
Timmy:
det finns: apor monster spöken o så finns det en till som kallas Emelie :O
Emelie låter farligt :O
de måste nog va riktigt farligt :O
Emelie:
Ja, det är det verkligen :O
Timmy:
oja :O
Emelie:
haha :O
men ska äta nu :O
ingen majs.. buhu :'(

Så nu ska jag nog bara gå och tvätta bort sminket och sen ska jag kolla på "Angel of Death". Hoppas den är bra.

Pösssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jättefin :)

2010-01-02 @ 22:31:12
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: sofia

din svenska är ju typ värre än min :O HAHHA

2010-01-02 @ 22:49:33
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: joo det behöver jag visst det emelie sötunge magnusson =D

2010-01-02 @ 22:49:59
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)!

2010-01-02 @ 22:54:13
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Ja det är en kjol, kommer från indiska om du vill veta:)

2010-01-03 @ 10:02:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh vad härligt!

jo min gårdag var hur bra som helst! :D



allt bra idag? :)

2010-01-03 @ 13:18:26
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se