No Cleaning

Har ännu inte flyttat på mig för att städa. Usch. Men har faktiskt varit och kollat lite på en film med mamma och Linus. Natt på Museet 2. Hihi. Samtidigt så fixade jag lite i mammas hår och sen fick hon fixa i mitt och man kan väl säga att jag ser ut som en balettdanssös i håret nu. Inte annars, för då är jag för tjock. Hihi. Får tycka så om jag vill, okej? Börjar dock få ont i ryggen efter att inte ha rört mig så mycket idag.
Så nu måste jag gå och städa lite bara för att röra på mig och allt sånt.

Pösssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: :D hihi, idag har jag och mamam vart och shoppat lite, själv då? :)

2010-01-17 @ 19:06:12
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se