Nyduschad och fin

Nu har man vaknat och duschat. Skönt. Alltid skönt att vakna i en dusch på morgonen. Nu väntar bara hårfönen på mig för att jag ska använda den så att håret blir tort någon gång. Hihi.

Hur ska jag sminka mig idag? Naturligt? Dramatiskt? Nej... Inte dramatiskt. Utan mer ganska svart runt ögonen. Det kommer nog att bli att jag sminkar mig naturligt idag. Orkar inte det andra. Hehe. Latisen är här.

Pösssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Skönt :)

Jo, med mig är de bara bra.

Sovit gott?

Kram

2010-01-09 @ 13:31:07
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se