Skön lässtund

Det var faktiskt ganska skönt och läsa dom 20 första sidorna. Sen började det bara att bli jobbigt och tråkigt. Men boken är bra. Fattar inte så mycket ännu, men det kommer väl. Hoppas jag. Eller så är det jag som är trög och att det inte är meningen att jag ska fatta böcker i huvudtaget. Hahahaha!
Melanie kom in till mig och frågade vad jag gjorde och då låg jag i sängen, utan datorn och allt. Hon trodde jag var sjuk. Som låg och läste en bok?! När internet funkar och finns. Hahaha! Men tänk om jag har blivit sjuk? Tänk om jag kommer bli som mamma när jag blir "stor"? Läskigt, vill inte ens tänka så. Hahaha!
Men iallafall. Melanie kom in till mig och bjöd mig på en chokladboll. Hahaha! Hon gav mig en med nästan inget pärlsocker på alls. Då blev jag sur och sa att jag ville ha en med mycket socker på och så bytte hon åt mig. Hahaha!  Vilka krav man har ibland.
Jag läste hela 29 sidor i boken. Några sidor om själva fyren och så. Sen så läste jag ett kapitel. Den är som sagt bra. En bra handling än så länge. Undra bara hur lång tid det kommer att ta för mig och läsa ut den. Hahaha!

Pösssssss&Kjaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Håller med dig :p

Gillar du armbandet jag lagt upp på bloggen ? :)

2010-01-05 @ 20:15:26
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:tihi ohja =D hur har min käre vän emelies dag vart då? ;D

2010-01-05 @ 20:25:07
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: Madicken - Tävling pågår

Haha ah du harju rätt ;D

2010-01-05 @ 21:22:48
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se