Voddler!

När jag gick in på min hotmail så såg jag att jag hade fått ett mail från Voddler och då klickade jag på den och såg att jag hade fått en invite. Fatta vad glad jag blev eller!? Det har jag velat ha länge. Så får man det bara så. Hahaha! Lycka alltså. Så nu har jag suttit och försökt att få det att funka och nu funkar det. Jippie!
Den första filmen jag ska kolla på heter "Bloody Sunday". Hoppas den är bra och att den går att kolla på.

Hahaha! Lycka.

Pösssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh så härligt! jo det är super sweet här :D

planer för dagen då? :)

2010-01-04 @ 13:51:19
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Matilda

nice! nej, idag blir det nog bara riktigt nice chill :)

2010-01-04 @ 13:59:55
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se