Photoshop

Det är nog världens bästa program just nu, fastän jag inte riktigt kan allt, eller ens mycket. Lite är det jag kan. Vill lära mig mer och det kommer jag garanterat att göra, någon dag. Penslar, mönster och allt annat som finns att ladda hem är fint och kul och sånt, men det är alltid roligast att göra sådant själv ibland. Men men.
Nu ska jag nog faktiskt gå ifrån datorn en liten stund och plocka ordning lite i rummet. Fast än jag städade igår så kan man plocka lite. Typ slänga upp kuddarna i sängen igen, dom som jag slänger ner på golvet när jag ska sova och sen ska jag nog försöka att få lite ordning vid sminket, smyckerna och allt sånt som finns där och sen på skrivbordet.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gått en långpromenad med hunden och suttit ute på balkongen :) Själv då?

2010-06-22 @ 14:17:25
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: evelina

Okej, vad skönt ändå :)

2010-06-22 @ 15:05:10
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se