Sommarlov NU!

Riktigt 4skönt med det nu. Solen skiner. Inga moln. Blåser lite svagt. Fåglarna sjunger. Vad kan bli bättre? Inget. Eller jo. Det saknas en speciell person just nu. Han åkte hem för en stund sen för att packa. Dom ska till Göteborg och kolla på Metaltown nu i helgen. Han och några kompisar.

Vi var och åt på en kina restaurang förut när jag hade slutat. Jag, mamma, Linus, Melanie och Martin. Det var jättegott, precis som vanligt. Sen så kollade Linus runt i leksaksaffärerna och köpte några saker.
Hemma hos mig så var vi mest ute och dummade oss. Myste på filten och bara fanns för varandra.
Så nu har jag änkligen sommarlov. Fattar ni hur skönt det är? Hoppas bara på samma väder, varje dag, varje sekund, hela sommaren.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se