Oplanerade saker händer

Igår kväll så blev det bara att sätta sig på cyklen och cykla iväg till Martin. Började väl cykla lite efter halv elva. Hehe. Jag skulle bara skicka ett sms till mamma när jag var framme.
När jag kom fram så satt Martin och Filip och spelade WOW... Usch... Jag satt då och kollade på tvn där fotbollen visades. Såg när dom fick pokalen.
Sen så skulle Filip hem och då var det bara jag och Martin kvar. Vi typ busade lite och sen kollade vi på tv. Vi var väldigt trötta så vi somnade nog väldigt fort. Hehe.
Tror vi vaknade väldigt tidigt men låg kvar och bara myste till typ halv 11 och det var helt underbart. Vi fixade mackor och gick ut och satte oss i värmen och åt. Sparkade boll gjorde vi också, i värmen. Jättevarmt är det.
Så nu är jag hemma igen.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se