SWEETHEART ♥

Jag har haft underbara dagar nu sen i onsdags. Älskar dom. Finns inga bättre dagar med den personen, Martin. Älskar dig.
Han sov över hos mig från onsdag till torsdag. Alltså så kom han på onsdagen runt lunchtid typ. Hehe. Och sen så har vi skojat, myst, busat och bara haft jätteroligt.
Vi cyklade också iväg till hans träning. Det var jättekul, faktiskt. Melle var på andra sidan hallen och vi på andra sidan. Haha! Jag va faktiskt med och gjorde lite. Servade och spelade lite. Hihi. Eller spelade och spelade, det kan jag inte kalla det direkt. Jag slog till bollen två gånger. Sen satte jag mig vid sidan av planen och tog lite kort. Många suddiga bilder, men det är sånt man får ta, right? Det bara öste ner regn och det åskade när dom tränade. Vilken tur vi har att det inte regnade när vi cyklade hem.
På torsdagen så gjorde vi nästan inget. Inte hos mig iallafall. Jag duschade bara på morgonen typ. Sen runt typ, vad nu klockan va, så blev vi hämtade och skulle åka till några för att Anna fyllde år. Grattis till henne! Vi åt mat, fikade, spelade tvspel. Hade jättekul.
Sen så följde jag med Martin hem och jag sov över hos honom den här gången. Vi somnade nog runt ett eller något sånt. Vi busade en hel del just då. Haha!
Sen idag, jaaa, vad har vi gjort idag. Sovit? Han har packat. Spelat spel och bara myst och haft det underbart som vanligt.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: josefine :)

tacktack! :)

2010-05-14 @ 14:45:36
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se