Busat med kusinerna nu

Jag somnade jättetidigt igår kväll eftersom jag var jättetrött på tåget och jag var seg och allt. Michaela och jag var ute en liten stund igår kväll och hon tog några bilder med min kamera. Några fina blev det väl. Ni kan få se dom senare.
Duschade gjorde jag för ett tag sen och jag vaknade jättetidigt idag. Runt halv sex. Skönt. Då kunde jag bara ligga kvar och dra mig ett bra tag. Men somnar man runt tio så vaknar man tidigt. Så är det bara. Så jag satte mig och spelade monopol med Linus och Dennis. Vem vann? Jag. Med ungefär 175.100kr. Hehe.
Sen så busade jag och Tindra en hel del och vi tog en del kort som ligger på Linus kamera där nere någonstans. Den förflyttar lätt på sig.
Aja, nu har jag skrivit lite och jag ska väl snart gå ner och vara social igen.

1
Jag saknar dig älskling..
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken fin bild! :)

2010-11-02 @ 10:55:40
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se