Snart åker jag tåg

Vi har snart packat färdigt precis allt och ska snart ta bussen till stationen för att åka iväg. Det kommer bli så skönt att få komma till kusinerna och hälsa på dom.
Martin kommer in till oss efter han har varit hos sjukgymnasten. Nice. Jag måste verkligen säga hejdå till honom.
Sen så ska han passa våran lägenhet och våra knäppa djur.

Jag ska kolla om det finns internet på tågen... Annars får jag köpa till det.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: JULIA

vart bor kusinerna? :)

2010-11-01 @ 09:40:26
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: kusin till emelie :)

vi bor i VÄRMLAND!! :DD vackraste länet i sverige ! :DD

2010-11-02 @ 10:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se