Tidigt besök

Idag så vaknade jag vid åtta, eller något. Jag har sovit dåligt hela natten och vet inte hur många timmar jag sovit i huvudtaget. Det tog väldigt lång tid innan jag somnade och jag har vaknat ett antal gånger.
Gick ner och satte mig i soffan och kollade på tv. Plötsligt så ringde det på dörren och det var gammelmorfar som kom på besök. Runt nio. Han hade varit och köpt mjölk eller något. Han kom i alla fall på en titt och gav oss lite pengar. Sådant som släkten brukar göra.
Sen så duschade jag och åt. Och nu så sitter jag här och hickar. Troligen så kommer jag nog ha världens förkylning när vi kommer hem till Kalmar.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se