Inget går min väg idag

Jag skulle upp och cykla in till stan för ett möte och sen när man kommer fram så är hon som man ska prata med sjuk.. Så då fick jag gå på stan under tiden då mamma pratade med en annan.
Sen så gick jag tillbaka dit och väntade på mamma så att vi kunde gå på stan sen en stund. Vi letade efter en vinterjacka till mig och den hittade jag väldigt snabbt och sen så kollade vi på skidställ till mig och jag hittade ett skönt och fint. Fast vi fick mycket hjälp, för mamma och jag vet nada om sådant. Underställ och fleece tröja och grejer. Så nu är jag redo för sälen med älsk och vänner!
I skolan så skulle vi, tydligen, inte vara i simhallen och mina klasskamrater säger att läraren var inne hundra gånger och sa det till oss, men det var han inte. Inte på svenskan i alla fall. Jag har bara svenska på morgonen och då var han inte inne och sa till oss om det... Så det blev klassrummet tre timmar.
Men, vi fick evakuera för att det var bombhot på försäkringskassan och där runt om. Skolan ligger granne med det, nästan samma hus. Jätteläskigt var det. Fick inte ens ta min cykel sen när vi skulle ut och åka hem. Så jag fick ett tillfälligt busskort, det klagar jag inte om. Bussen hem och älsklingen kom och mötte mig så gick vi hem till mig.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se