Movietime

Sitter just nu i skolan och jag försov mig nästan idag. Jag vaknade runt tjugo över sju och då var det bara att klä på sig och  borsta tänderna. Mina väskor fick jag plocka ur och packa om för jag har en massa saker i väskan som ligger i min lilla vita väska nu hos Martin.
Sen var det bara att cykla iväg till skolan och hänga med här. På rasten så ska jag köpa en yoghurt för att det är gott.
Nu sitter vi på svenskan och ska kolla på någon film om reportage i en halv timme. Nice.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se