Filip va här igår kväll

Igår kväll så kom Filip hit runt 9-tiden. Jag gick ut en bit för att möta honom, men Linus förföljde mig så till slut vände jag mig om och kastade snöbollar mot honom och jag träffade honom och jag skrämde honom lite också. Så han sprang hem igen.
När vi kom in så gick vi in på mitt rum och startade en film och kollade på den och som vanligt så ska han kittla mig. Det var jättekul iallafall.
Sen runt halv 1 så skulle han cykla hem. Följde honom en bit. Gick ut i bara linne, skjorta, strumpbyxor och skor. Det var jätteskönt, faktiskt.
Gick hem igen och somnade efter en stund.

Pössss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se