God morgon, har tråkigt...

Somnade runt ett i natt. Vaknade vid nio ungefär. Tog fram datorn och började chatta med Filip och startade musik och satte hörlurarna på öronen. Kände att jag var väldigt hungrig. Jag? Hungrig? På morgonen? Det är inte ofta ska jag säga. Men gick och åt en macka iallafall och ett glas juice. Gott gott.
Sen så fick jag hjälpa Melle att hoppa med kaninen eftersom Bella (kaninen) är väldigt seg. Jag kunde bara knuffa jättelätt på henne så låg hon ner på sidan och var död. På låtsas. Men hon hoppade iallafall över 2dm högt. Duktigt busan.
Datorn igen. Letade efter kläder och nu så är man helt färdig för dagen. Ska bara borsta tänderna och sen hitta mina glasögon (som ligger på min byrå).
Idag så ska jag bara vara "social" med familjen och farfar som kom hit igår. Sen så ska jag också vara med Filip. Det ska bli en skojskoj dag idag.

Pösssssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se