Mathilda

Idag så har man inte alls gjort så mycket utan har mest bara varit i skolan och haft kul och mindre kul.
Så nu ska man bara byta om och sen ska man fixa så att man får lite pengar och sen ska jag cykla iväg till Mathilda som jag ska träffa för första gången nu. Ska bli skojskoj. Tar med mig min lilla fina ROSA digitalkamera så att man får lite bilder också. Men det blir svårt nu när det är mörkt ute, eftersom den verkligen suger i mörker.... Men men... Vi ska iallafall äta pizza och se vad vi ska hitta på sen.
Men nu ska jag gå och fixa mig.

Pusssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se