Ny design?

Sitter just nu och funderar över om jag ska göra en ny bloggdesign? Men jag vet verkligen inte om jag ska göra det. Den passar inte "mig" längre. Eftersom jag har förändrats, eller så är det jag som har börjat våga vara mig själv igen? Vem vet? Kanske kan vara båda? Eller så är det bara att jag har tröttnat på den?
Men hur som helst, jag har förändrats, bloggen ska förändras på utseendet lite iallafall. Ska göra en ny header som passar mig. Jag som gått och blivit "emo" i stilen. Kan inte ha en blogg som "ljuger" om mig. Tycker den är lite för "fjortis" aktiv för mig just nu. Men jag älskar den verkligen.
Ska göra en mörkare, dystrare header och sen får vi se vad som händer med resten av bloggen. Hur mycket jag ändrar på den.

Pössssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se