Pernilla och Filip kväll

Idag så vaknade man runt 9 och så. Gick upp vid 10 och duschade. Sen så fönade man håret och fixade sig och allt.
Vid 2 tiden så kom Filip till mig med sin kamera och sin dator. Några minuter efter så kom Pernilla också. Vi spelade biljard en stund. Jag och Filip spelade, hon kollade på. Jag vann första gången. Filip vann den andra gången.
Vi gick ut en stund och vem var det som lekte i snön? Jo, klart. Det var jag. Men jag fick ner Filip en gång. Men dom mobbade mig och bara knuffade ner mig i snön. Så åkte jag på Linus "pulka" en gång också. Dom började undra hur gammal jag faktiskt är. Väl hemma igen så var det ju bara till att byta kläder eftersom jag var den ända som blev blöt.
Så kollade vi på film, Train. Den var väl bra, men lite äcklig. Jag och Pernilla fick några tillfällen att slå Filip för att han var elak.
Efter filmen så gick vi till Berga Centrum för att köpa godis. Det var skoj. Det tog bara en timme för oss dit, köpa vårat godis och sen vägen hem.
Vi kollade på en till film, Changeling. Jag somnade i Filips famn och Pillan lutade sig mot mig. Pinsamt, att somna när man har kompisar hemma. Det kan inte ha varit kul för dom. Men dom började kittla mig så jag vaknade igen.
Sen så orkade vi inte kolla på filmen mer, så jag hämtade Monopol. Så satt vi och spelade det ett bra tag. Man kan säga att jag vann. Eller inte. Jag var den som förlorade. Filip vann.
Vi hann iallafall inte spela klart, bra nog. För då kommer Pernillas mamma och hämtar henne och Filip måste gå till bussen.
Sa hejdå till Pernilla och gav henne en stor kram innan hon gick ut och satte sig i bilen.
Följde med Filip till bussen och väntade på den med honom, snodde lite godis av honom och jag stressade honom inte bara lite påvägen till bussen. Men bussen var inte bara lite sen heller. Den skulle komma 10 över, den kommer 10 i. Så vi stod där ute och frös och allt. Men bussen kom till slut och han gick på bussen medans jag får gå dom 5min hem igen.
Så nu har man nästan precis kommit in och jag har bara bytt om och är redo att sova. Men det ska jag inte göra på ett tag, tror jag.

Pösssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Älskar dig! <3 räkna med att nästa termin kommer du inte få vara ensam en min för då kommer jag vara hemma mkt mer! Men kommer totera dig nu dom dagarna jag e hemma ;P

2009-12-20 @ 10:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se