Pysslat lite med bloggen

Jag har också pysslat lite med bloggen, tagit bort lite, fixat fram lite, ändrat färger och sånt smått bara. Lite småpyssel skadar aldrig när man har tråkigt. Jag blev nöjd iallafall och kommer nog inte ändra så mycket mer på bloggen. Om jag inte skaffar en helt ny design. Måste fixa en ny header. Eller bara byta bilderna. Ska bara byta bilderna och så. Älskar fortfarande designen som jag fick av Line.

Pösssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: mathilda (:

sv: Du är det emelie :D <3

2009-12-14 @ 21:57:04
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se