Riktigt dålig uppdatering...

Det var ett bra tag sen jag skrev här på bloggen, men jag har inte haft så mycket att skriva. Eller jo, jag har hänt en massa men inget jag skulle kunna skriva här. Så det kommer fortsätta att vara hemliga saker jag gjort.
Men idag så har man varit i skolan, som vanligt. Vi hade våran styrketräning imorse och jag kunde inte göra allt, eftersom ryggen dödade mig på några övningar.
Sen så kollade man på film och väntade på att Filip, Emelie, Linus och Henke skulle bli klara så att vi kunde gå till en annan skolan och äta idag.
Efter det så var det matte och vi gjorde något riktigt gammalt nationellt prov från 1999. Det var skoj. Vi slutade runt två, så jag stannade kvar och kollade klart på min film som jag började kolla på igår kväll "Material Girls". En riktigt rolig film för oss tjejer, faktiskt.
Så åkte man hem och startade datorn och åt lite innan. Har också plockat fram min rediga dator nu. Visste vart den var men har inte orkat ta fram den efter att pappa "gömde" den från mig. Så jag har flyttat över lite saker från den datorn till denna datorn (skoldatorn). Har tagit ett bra tag, men nu är det änkligen klart.
Har också varit den trögaste personen i hela universium! Jag hade lagt över två filmer på ett minneskort (som är till för mobiler, alltså ett sånt litet) som jag stoppade in i datorn så att jag inte får ut det igen. Hur trög får man bli? Har inte fått ut det än heller.... Men men. Det kommer jag göra någongång. Får man hoppas iallafall.

Sen så kommer Pernilla hem på fredag också. Fatta vad jag har saknat den ungen! Hon bara åker bort från mig, 100mil från mig för att plugga. Det är inte snällt. Hehe, nej, skojar bara med er. Klart att hon får åka iväg för att plugga! Men huvudsaken är att hon kommer hem ibland. Har inte träffat henne på några månader, men det känns som flera år... Ska åka bort till travet på lördag för att träffa henne och så får man väl passa på att fotografera dom underbara djuren som finns där. Saknar dig gullunge!

Nu ska jag inte skriva mer, för då kommer jag bara att skämma bort mig ännu mer, det vill jag inte.

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åååå älskling!!! har saknat dig xå så jävla mkt!!!! <33

2009-12-16 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se