Stan med Filip och Danne

Åkte in till stan vid tjugo i ett eller nåt för att gå på stan med Filip och Danne. Dom väntade på mig vid stationen och sen så gick vi mot Baronen där jag skulle köpa ett vitt linne på Gina Tricot.
Sen så gick vi bara runt och pratade och sånt. Vi var lite överallt och ingenstanns. Dom köpte kaffe på Baronen och jag satt där och lyssnade medans dom pratade om alkohol och droger och allt. Hahaha! Det var kul. Hehe. Säger vi. Dom köpte inte bara lite kaffe heller. Det tog ju tid för dom att dricka upp det också. Tråkigt. Men det var kul att bara sitta där och lyssna, faktiskt.
Så gick vi runt på stan igen och gick in i några affärer och så.
Runt tre (?) eller fyra (?) så gick vi mot stationen igen för att dom skulle vänta på bussen med mig, men den kom direkt och jag gick på bussen för att åka hem och dom åkte också hem.

Pösssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se