Badat

Idag så har man inte alls gjort så mycket... Mest bara tagit det lugnt och slappat.

Hela morgonen från då jag vaknade, 3 någon gång, så låg jag i sängen med mobilen och var inne på msn därifrån. Snackade med en väldigt bra vän <3 Så hoppade jag in i duschen runt 8 och sen så fastnade jag framför datorn ett tag tills jag kom på att jag kunde åka in till stan och kolla på kläder, köpte bara puder. Men ska in till helgen kanske och shoppa loss lite.

När man kom hem så frågade Linnea mig om vi skulle åka och bada. Såklart jag ville det. Så jag åt lite fort och plockade med mig bikinin och tog en handduk och cyklade iväg. Problemet då var bara att det började regna.

Vi möttes och cyklade vidare till badplatsen och jag fegade nästan ur för att det var så kallt idag. Linnea hoppade i ska ni veta. Sen så var det en underbar liten söt fågen som blockerade bryggan in till land. Jättesöt var den i alla fall.

Sen så när vi skulle cykla till Linnea så kom solen fram igen. Lite tragiskt att den kom just då och inte när vi badade.
Väl framme så åt vi lite glass och kollade i skolkatalogen. Sen så kollade vi lite roliga bilder på hennes dator.

En stund senare så skulle vi måla och det blev en väldigt fin bild måste jag säga om man gillar galna bilder xD
Och så nu så sitter jag är igen och gör nästan ingenting alls.

Söta fågel
Söta lilla fåglen <3

Pösssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se