Fotat och blivit lämnad...

Hela denna fina dag började helt underbart. Jag var ute och fotade naturen omkring mig. Tog en massa fina bilder som jag ska lägga ut men inte nu. Klarar inte det nu. Har precis, eller för ca 1-2 timmar sen, så blev jag lämnad av min kille. Tur att man inte hade träffat honom, då skulle jag bokstavligt talat vara död nu. Men jag förstår honom också. Det är 20 mil mellan oss. Jag skulle ha klarat det, men han verkar inte göra det. Kommer inte snacka med honom på ett bra tag och har raderat ALLT av/från honom. Tur att man har vänner som kommer att störta mig i vårt och tort.

Klarar inte av att vara här inne just nu... Klarar inte av något just nu.. </3

Kommer sakna dig..


Pösssss&Kjaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se