Gårdagen

Igår så blev det en lång dag med familjen och farfar. Hela förmiddagen så satt jag vid datan och fixade med min blogg så att den blev fin och gick att använda. Nu funkar den och är jättefin, till och börja med. Sen efter tolv slaget så kom två av mina kusiner ner hit för att gratta pappa i förväg. Så vi pratade, fikade och lekte på lekplatsen. Nu var det så att dom vuxna gungade och barnen sprang runt. Jag räknas som vuxen i detta fall.

Vi satt under vårat partytält och fikade, eller åt får man nog säga, smörgåstårta. Det var jättegott, förutom alla räkor som alltid finns på. Pappa fick lite presenter i förväg också. Han fick två biljetter till en Madonna konsert. Det var coolt, tycker jag. Så jag tror att pappa och mamma ska gå på den.

Efter att vi hade fikat klart så försvann barnen och jag för att fota lite på oss. Fast det blev bara jag och Melanie kvar, min syster. Vi lekte lite modeller och det blev nog endel fina bilder på oss, men jag la bara ut bilder på mig igår.

Ni får gärna kommentera bilder och säga vad jag kan göra bättre och så vidare.

 Puss och Kjaaaam :D <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Alex

ohh snygg header :) kolla gärna in min nya blogg och skriv vad du tycker ^^, kram

2009-06-07 @ 12:55:51
URL: http://lutea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se