Klassens dag

Så, vart ska jag börja? Vi börjar med morgonen då jag började med att skicka ett sms till Sofia om när och vad jag skulle ta med mig idag. Så fick jag veta att jag skulle ta med mig mina SingStar spel och ps2. Tog med kameran också.

Så åkte jag iväg till skolan och träffade Sofia så att vi kunde gå till salen där vi skulle vara och spela SingStar och RockBand med klassen. Det var kul, verkligen jätteskoj. Vi spelade i kanske 2 timmar eller nåt sen så gick vi och åt, inget gott alls. Sen så åkte jag hem och hämtade min moppehjälm som en vän skulle ha. Skulle skjutsa honom till en badplats där hela klassen skulle vara. Så fort jag kom tillbaka så åkte vi dit och det var bara 2 stycken i våran lilla klass som badade. Fast jag skulle ha gjort det om jag kunde. Så jag fick fota en massa olika saker i stället. Fiskmåsarna som några matade med chips och så min fina klass som låg och solade på bryggan typ. Det var en helt okej dag med klassen. Inte bara okej, utan bästa dagen med klassen. Kommer sakna er hur mycket som helst sen till sommar och till hösten. Vill inte lämna er. Så åkte vi tillbaka till skolan och jag hämtade mina saker och körde sedan hem igen.

Hemma så satte jag direkt på datorn för att lägga in alla mina fina bilder som jag fotat under dagen på datorn. Sen så gick jag och åt lite. Det var nog datorn som ägde denna eftermiddagen. Fast jag började fixa till lite till morgondagen då man slutar skolan... Det var en grej som jag inte hade hemma, eller jo jag hade men dom var trasiga, så jag fick åka och köpa nya strumpbyxor, nylon.

Så nu sitter jag här igen och är lite smått ledsen över att imorgon är det sista dagen med klassen. Men men... Man får göra det bästa av det.

Fiskmås
Fiskmåsen

Livboj
Livbojen

Pössss&Kjaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Härligt!

Jo, det är bra med mig med :)

Ska vi lägga till varandra via blog lovin? :)

2009-06-12 @ 00:08:58
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Hahah okej :D

Vad ska du göra i helgen? :)

2009-06-12 @ 18:23:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se