Skoj kväll

Efter att jag hade fixat igår, så cyklade jag ju och Filip mötte mig vid Ikea och vi cyklade hem till honom och hemma hos honom så kollade vi på film "Änglar och Demoner". Fast jag vet faktiskt inte hur mycket jag kollade på den. Såg lite i början och lite då och då och sen slutet. Linus kom in och skulle hämta kameran typ och han snubblade eller nåt. Skojskoj. Sen så startade vi "Lesbian Vampire Killer". En "läskig" komedi film. Jättebra. Han kan verkligen kittlas! Det gjorde han inte lika mycket som hemma hos mig. Vi myste och kollade på filmerna mest. Vi gick ner och hämtade lite tårta, mummmms.
HAHAHA! Sen så snodde jag hans mössa och la den under mig och han försökte flytta på mig men det gick inget bra alls. Kittlade mig försökte han också med. Sen när han kollade bort en snabbis så kastade jag bort mössan och då lät jag honom flytta på mig och jag reste mig upp och han fick leta överallt. Verkligen överallt. Efter ett tag så gav han sig typ och frågade vart den va. Då svarade jag "kolla i hörnen" och så ligger mössan på golvet, i hörnet, vid dörren. Han hade letat överallt annars men inte där. Så dum! Måste ju kolla sig omkring ordentligt. Så han fick tillbaka sin mössa och klockan var lite över 10 och jag skulle hem. Han gick med mig ett tag och vi hade skoj.
Så vände han hem och jag satte mig på cyklen och cyklade hem. Mobilen fick damp och ville inte spela min musik först. Men när jag var vid Ikea så ville den det igen. Tur. Hela vägen hem var läskig och mörk, typ.
Hemma så försökte jag äta något men det fanns inget gott, så jag struntade i det. Bytte om jag lade mig i sängen och kollade på film på skoldatan. Eftersom pappa tagit min egna dator. Men som han inte verkar veta så är det så att alla mina filmer och sånt ligger på den bärbara hårddisken så jag behöver bara sätta i sladden i datorn så kan jag kolla på dom. Kollade på "Hannah Monatana The Movie". Hade verkligen inget bättre för mig. Blev så deprimerad när dom tagit min data och gjort att internet inte funkade.
Somnade efter filmen i sängen som fått nya fina sängkläder, det ända som inte passade in i sänger var jag. Hade en brun tröja i en rosa säng. Hehe...

Pössssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Filip Stenberg

/cry /cut /disappears

2009-11-09 @ 14:31:52
URL: http://stenbergfoto.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se