Tidig morgon

Igår så gick man och la sig tidigt just för att man skulle få sova lite längre, men så blev inte fallet. Somnade runt halv 11 och vaknade vid halv 3.  Sen så somnade man runt halv 4 igen, men då var det ju nästan bara attt gå upp igen vid 4. Kunde inte äta något heller, så det blev bara till att klä på sig och fixa lite innan man åker.
Vi kom iväg vid kvart i 6 och jag tror att jag sov en liten bit på resan iallafall. Skönt.
Framme var vi vid 9 typ och det var mycket folk där. Som vanligt.
Orka skriva nåt om när jag var där inne. Meningslöst. Dom hade bara fixat lite julstämning.
Som alla kanske redan vet så skulle jag ha träffat Tim, men det blev inte så. Ringde och väckte honom vid halv 12 och stackarn kunde ju inte snacka ens. Det var skoj, men synd att jaf inte fick träffa honom.
Vi åkte hem igen vid 1 någon gång och jag satt ensam bak i baksätet, eller jag låg där. Jätteskönt. Tror jag somnade väldigt lätt. Messade med några också.
Hemma så packade man upp sina saker och bäddade sängen med nya sängkläder.
Sen cyklade jag till Ikea och Filip mötte mig.
Berättar sen.

Pösssss&Kjaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se