Ullared

Idag så har man inte gjort så mycket, mest bara suttit framför datorn och försökt plugga men det gick inge bra alls. Har också kollat igenom mina kläder och sånt som man kan tänkas köpa imorgon.
Åkte också in till stan för att hämta min tröja som änkligen var lagad. När jag väntade på bussen hem så kom Emma och pratade med mig och vi snackade tills våra bussar gick.
Imorgon så åker man till Ullared med pappa och Melanie. Ska bli skoj. Riktigt roligt. Ska träffa Tim också. Längtat. Längtar.
Nu måste jag plugga lite och sen kommer det att bli att kolla på någon film, men vet inte vilken. Ge gärna tips!

Ullared

Pösssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se