Datanörd

Vaknade vid kvart i 11 idag. Riktigt skönt. Hoppade in i duschen och sen så åt ja g lite. Gick ut och cyklade och fotade lite, men typ bara 2 "bra" bilder på en häst. Det va illa. Riktigt illa gick det idag. Sen så glömde man ju vantarna hemma också. Så det blev ju kallt. Var ute och cyklade i nästan 1½h. Skönt. Sen resten av datan så har jag ju typ datanördat mig, som vanligt. Har spelat Röj-flaggor med Sofia några gånger på msn och gissa vem som vinner alla gånger? Jag såklart. Sen så har vi snackat lite och jag har snackat med en massa människor. Band annat Filip och Tim. Me like Tim, little. Vi hade värsta gulliga sms samtalet innan.

jag - du får INTE köpa en några energidrycker nu!
han - du kan inte hindra mig (6)
jag - jodå ja kommer (6) vet att du inte vill ha mig där i affären med dig =D
han - vem vet (a)
jag - Hehe (a)

han - hade du varit i affären hade jag kramat dig <3
jag - naaaaaw <3 är du så här gullig mot alla andra också?
han - haha du ligger lite före alla andra ^^
jag - gölligt ^^
han - hihi (a)
han - javet köss xD
jag - jaja puss på dig med ^^

Sen så har vi också bråkat om vem av oss som är sötast. Hehe, resultatet blev att vi båda blev sötast... Segt. Och nu kan jag varken messa med honom eller snacka med honom på msn för han är hon några kompisar och har spelkväll... Sjukt tråkigt.
Men nu tror jag att jag ska kolla på någon film och fortsätta snacka med Sofia på msn och se vad vi hittar på.

Pösssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se