HAHAHA!

I skolan så har man mest bara haft tråkigt. Fast det hände en hel del roliga saker som jag inte kommer glömma så lätt. Det första var att när jag, Annie och Josephine skulle gå in på toan så fällde Annie Josephine bakifrån o hon flög in i dörren och alla såg. Vi höll på att dö av skratt. Inne på toan så la vi oss på golvet och dog. Tror man hörde oss ut. Så gick vi på toa och när vi gick ut så hade alla sett det och dom skrattade lite, eller iallafall flinade. Kom med några kommentarer, roliga då. Det är något som jag inte kommer glömma.
Sen så har det nog inte hänt så mycket mer idag. Har väl bara suttit hemma o pluggat till provet imorgon. Det har varit min roliga dag idag. Har laddat upp några nya bilder under "Fina Sommarbilder <3" Kolla gärna.
Simhallen imorgon då. Se hur det blir med den saken...

Pösssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se