Linus & Min dag

Igår så hade man bara väldigt roligt med Linus. För det första så lockade jag håret av någon anledning som jag inte vet. Det tog iallafall minst 30min. Sen så sminkade man sig och jag tycker att jag såg ut som en fjortis. Men ingen annan tyckte det.
Så tog jag fram pappas systemkamera och började ta lite bilder på mig själv. Men efter ett tag så fick Linus stå bakom kameran och jag som fick vara framför den. Det vad väldigt kul. Vi gjorde en massa saker. Han fick ju några bra bilder på mig och några som jag verkligen inte lägger ut här. Så fick jag faktiskt nån bild på Linus också som jag kanske lägger ut här nu, när jag kommer hem.
Sen så gick jag ut och fotade lite natur och det var väl skoj. Det blåste ganska mycket. Så fort jag hade gått in så började det att regna. Vilken tur.
Sen blev man bara sittandes framför datorn hela eftermiddagen. Jag brände två filmer, Transporter 1 & 2. Så dom ska jag kolla på ikväll. Eller iallafall en av dom. Vilket jag kommer tycka bli väldigt skoj. Mycket bas på biosystemet är det som gäller.

Just nu har jag rast och väntar på att matten ska börja igen.

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se