Pillidillen

Idag så vaknade man vid 10-tiden, vilket var väldigt skönt. Alla andra hade åkt till jobbet eller skolan. Bara jag som var ledig. Skönt. Gjorde en omelett till frukost, mums. Så duschade man och gjorde sig i ordning för att träffa Pernilla inne i stan.
Vi träffades runt ett tiden och vi kollade runt på stan och snackade och flummade, eller iallafall jag. Vi gick nog runt stan många gånger, känns det som.
Sen så åkte vi hem till mig och vi datanördade oss. Innan vi gick till Djurängen där jag lämnade Pillan och gick runt lite och så fick kameran damp och stängdes av. Batteriet dog med andra ord. Men damp hade den också.
Hemma sen igen så satte jag mig vid datan och hade sen dess suttit här och haft väldigt skoj, or not.
Funderar på att sova snart, så fort jag har flyttat över liiiite" saker från datans hårddiskar till den bärbara.

Pössssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se