Promenad

Det blev inte så mycket sömn igår. Somnade runt 5-6 någon gång och vaknade runt 8. Så startade man datorn och började snacka med några över det som hände igår. Efter en stunds sittande i sängen med datorn så hoppade jag in i duschen, runt 12. Efter det så åt jag lite.
Sen så gick jag ut och gick en väldigt lång promenad. Gick runt IKEA och affärerna där och var inne på Modehuset och kollade också. Sen så gick jag in i en skog och fotade lite där sen så gick jag mot Skälbybacken och satte mig ner på backen och började tänka lite. Det kom en snäll gammal dam och pratade med mig. Hon sa att jag inte skulle sitta direkt på backen. Så jag satte mig på en sten. Hon började prata med mig, hon kände att jag inte mådde bra. Så vi pratade lite och gamla damer brukar vara smarta, faktiskt. Men idag tyckte jag nog inte det. Hon sa att jag skulle sluta prata med Tim och leva vidare. Kommer aldrig hända att jag gör på det viset. Inte ens om vi skulle haft ett allvarligt bråk. Jag tror inte vi skulle klara oss utan varandra iallafall. Men sen så gick jag mot Skälby och fotade två hästar, men som vanligt så blir mina bilder hemska. Jag kände en regndroppe och började gå hemmåt. Men det kom inga fler droppar så jag gick runt lite till och fotade. Det var väldigt skönt att bara gå ute och tänka utan sin mp3. Det trodde jag inte, men så var det.
När jag kom hem så hade jag bara ont i fätterna eftersom man inte hade några direkt passande skor att gå runt i. Så jag satte mig vid datorn igen och sen dess har jag typ suttit här. Kom hem runt 5 någon gång.
Jag sitter just nu och chattar med Emil och Tim. Tim och jag har blivit vänner igen och snackar på som vanligt. Lovely. Snackade just med Filip som är i Holland. Skojskoj. Så jag vet inte vad jag ska göra.
Har också kommit på att jag är värsta John Vesely fanset. Har alla hans 25 låtar och har mailat Angelica på FRIDA om adressen så att man kan skicka brev. Gick också med i en grupp på Facebook med honom och väntar på svaret om han blir vän med mig eller inte. Hoppas han blir det. Ska skicka ett brev till honom och man får väl hoppas att man får något tillbaka.
Men jaja.... Bilderna kommer imorgon!

Pössssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se