Seg dag...

Idag så har man inte gjort någontingen alls. Utan mest bara suttit framför datorn och kännt sig seg och trött och hängig. Men jag fixade Evve´s blogg och den blev jättefin. Klicka Här!
Sen så har man kollat på fotbollen också... Kan bara säga en sak. SVERIGE, VAD HÅLLER NI PÅ MED?! Dom förlorade. Alltså har dom större risk att åka ut. Inget bra det inte.
Men jag vet iallafall vad jag ska göra imorgon. Ta bussen till Sofia. Vi ska ha jättekuligt och dampa så mycket som möjligt. M¨ste duscha innan jag tar bussen vid 10.58. Så vi får se vad vi hittar på mer än att dampa.
Nu ska jag göra mig iordning för natten och sova med mina kuddar och täcken.

Pösssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se