TjoTjosan

Vad har jag gjort idag då? Jo, det ska jag berätta för er. Jag har typ haft jättetråkigt. Melanie och jag har bakat Vaniljhjärtan, men det blev inga hjärtan eftersom vi inte har några sånna formar. Så dom blev runda. Jättegoda. Sen så har jag typ inte gjort så mycket mer. Eller jo, spelar Röj-flaggor mot Sofia och vi spelade några gånger och hon vann en gång. Duktigt. Sen efter att jag spelat mot henne så spelade jag mot Tim och han var inte snäll, för han lät mig inte vinna. Men lika var det 26-24. Sen spelade jag med Daniel också och den förlorade jag också. Kanske är jag bara duktig mot flickorna? Det kan vara så.
Vad har jag mer gjort idag? Typ inget alls mer, bara suttit här och gjort absolut ingenting. Sitter och lyssnar på musik och chattar med Tim och Filip just nu. Trevligt. Får väl se vad jag gör mer innan jag går och lägger mig.

Pössssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se