Yesterday ^^

Igår så vaknade man runt 8-9 tiden för att några höll på att bråka utanför mitt rum. Mamma gjorde så internet inte funkade runt 11 och sen dess har det inte funkat fram till nu. Men då hoppade jag in i duschen och sen så var jag mest bara hemma och lyssnade på musik och tråkade.
Sen på kvällen så åkte jag ut på en cykelrunda med kameran, men dom bilderna blev ju inget bra alls, glömde blixten hemma. Jag tänkte nog mest av tiden iallafall.
På vägen hem så höll man på att köra ner i diket två gånger! 5cm till åt vänster så skulle jag varit nere i diket och slagit ihjäl mig eftersom de va ett ganska så djupt dike. Sen så höll jag på att köra in i ett staket, ett vitt staket. Som faktiskt syndes...
Men jag kom hem levande och fick tag på Tim som jag behövde prata med. Lyckat blev det iallafall och det är jag glad över, väldigt glad. Så glad att jag var positiv över att Sofia skulle kolla på en McFly konsert DVD. Hon blev typ imponerad av mig.
Det var min dag igår.

Pösssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se